filmlerin duygusal sahnelerinin vazgeçilmez adamıdır.
konuşurken uzaklara bakan kısık sesli adam
(bkz: veresi gelmek)
dokunmayın belki bir sıkıntısı vardır.
bin düsünüp bir söyleyen, derin duygulara nail bir insan imaji yaratmaya calisan adamdir bu. söylediklerinin ehemmiyeti iyice kavransin diye kisik bir ses kullanir; leblebi tozu yiyip islik calmaya calisan cocuklar gibi. her söyledigi sözden sonra o bölgede sakal, kil, tüy olmasa bile cenesini sivazlar " vay anam vay ne laf söledim be serhat" edasindadir. ayni zamanda da uzaklara bakar. o an bulundugu muhitte ilahtir ki kimse agzini acip espri yapamaz, laf söyleyemez ancak o izin verir kendisince.cevrenin ileri gelenleri "bi siktir git allasen" diye gecirseler de iclerinden söyleyip rencide etmezler.toplumda bu sekilde yer de edinmislerdir kendilerine. lakin cekirdek citlayip tv izleyen ev ahalisinin umrunda degillerdir.
bu adam baska türlü de olabilir elbette ki. nice ademoglu bilirim ki konusurken insanin yuzune yuzune bakmaktan rahatsizlik duyarlar. kendilerince takinti olarak tanimlasalar da bildigin manyaklik iste. insan hic insanin yuzune bakarken rahatsiz mi olur.töbe töbe. neyse konumuza dönecek olursak bu adam baskalariyla iletisime gececegi zaman ister istemez karsisindakinin sagina, soluna, ayakkabisina, dügmesine, burun kilina ve bilumum yerlerine bakar. karsidan insani delip gecen bakislar olarak algilanmasi gayet normaldir. peki neden kisik ses? kisi baktigi noktalardaki baska ayrintilara takildigindan dolayi söyleyeceklerini kafasinda tam toparlayamaz öyle ki agzindan guvensiz kelimeler cikar ve bunlari kisik sesle söylemesine neden olur.
bu tür adamimizin karsi cinsle konusurkenki en buyuk sorunu, konustugu disinin yuzune bakamamasindan dolayi gözlerinin memislere ya da baska bir yere kaymasidir. utandirir hem adami hem kadini. " kör olaydim da görmez olaydim yanlis anladi sapik zannetti beni " der adam; ve kendini toparlar kadin " ayy ne fena sey öle o butun konusma boyunca memislerimi süzdü kirikirik kik" der.
saglik acisindan inceleyecemiz zaman ise bu adamin miyop olma ihtimali yuksektir 1 metredenden ilersini adam gibi görmediginden nesnelere yogunlasma ihtiyaci hisseder ki bu da uzaklara bakiyormus ifadesi verebilir bünyeye . kisik sesi ise kosturup kosturup da terli terli su icmesinden kaynaklanabilir ne kadar bana da inandirici gelmese de.
bu adam baska türlü de olabilir elbette ki. nice ademoglu bilirim ki konusurken insanin yuzune yuzune bakmaktan rahatsizlik duyarlar. kendilerince takinti olarak tanimlasalar da bildigin manyaklik iste. insan hic insanin yuzune bakarken rahatsiz mi olur.töbe töbe. neyse konumuza dönecek olursak bu adam baskalariyla iletisime gececegi zaman ister istemez karsisindakinin sagina, soluna, ayakkabisina, dügmesine, burun kilina ve bilumum yerlerine bakar. karsidan insani delip gecen bakislar olarak algilanmasi gayet normaldir. peki neden kisik ses? kisi baktigi noktalardaki baska ayrintilara takildigindan dolayi söyleyeceklerini kafasinda tam toparlayamaz öyle ki agzindan guvensiz kelimeler cikar ve bunlari kisik sesle söylemesine neden olur.
bu tür adamimizin karsi cinsle konusurkenki en buyuk sorunu, konustugu disinin yuzune bakamamasindan dolayi gözlerinin memislere ya da baska bir yere kaymasidir. utandirir hem adami hem kadini. " kör olaydim da görmez olaydim yanlis anladi sapik zannetti beni " der adam; ve kendini toparlar kadin " ayy ne fena sey öle o butun konusma boyunca memislerimi süzdü kirikirik kik" der.
saglik acisindan inceleyecemiz zaman ise bu adamin miyop olma ihtimali yuksektir 1 metredenden ilersini adam gibi görmediginden nesnelere yogunlasma ihtiyaci hisseder ki bu da uzaklara bakiyormus ifadesi verebilir bünyeye . kisik sesi ise kosturup kosturup da terli terli su icmesinden kaynaklanabilir ne kadar bana da inandirici gelmese de.
deri pardesu giyen adamdır.
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?