yeni comezimiz.
ho$geldi.
dabbe
(bkz: dabbe 2)
aslen çok güzel bir konuya sahip olan. ama hayatının çoğunu japonyada geçimiş olan yönetmen ve senarist hasan karacadağ tarafından adam gibi senaryolaştırılamayan.boşuna harcanmış bir proje. oyuncular içinde sadece kaan girgin profesyonel oyuncu sanırım. ki onun oyunculuğu da çok abartılı geldi bana. diyaloglar ise sadece korku filmi klişelerinden ibaret. çekim tekniği, özel efektler, korkutması gerekn öğeler falan hep japon korku filmlerinden araklama gibi duruyor. halkanın üzerine türk motifleri katılmış gibi bir hava yaratılmış.
sonuç olarak burdan hasan karacadağa olmamış dioyr ve 10 üzerinden 3 veriyoruz
sonuç olarak burdan hasan karacadağa olmamış dioyr ve 10 üzerinden 3 veriyoruz
kaliteli felan olmayan türk filmlerinden.
korku filmi olduğu idda edilen film made in turkey
oyunculuğun çok iyi olmadığı fakat konunun gerçekleşebilirliği ve bunun sonuçlarının nasıl ve ne şekilde olduğunun anlatıdığı ve kesinlikle korkutan film...ayrıca filmde bazı sahnelerde konuşmaların ters çevrildiği izlenimine kapılmışlığınınz olabilir sakın onları düze çevirmeyin hiç olmadığı kadar korkabilirsiniz...hele birde tekseniz...
gerçekleri bilerek izlerseniz belirli bi süre sonra altınızı dolturtacak bir film halini alan yapıt.
yük ve binek hayvanı anlamına gelir..
ömrü hayatımda bir filmden bu denli ürkmedim.
(bkz: ben)
çıktığımda kulak zarlarımın patladığından kuşkulandığım fason türk filmi. replikleri beni kopardı.
(bkz: #257856)
(bkz: #257856)
okul filminin sloganını anlatıma uygun görmüş(korku-komedi) olan hasan karacadağın korku filmi denemesidir.okuldan daha başarılı olduğu da kesindir, zira o film sadece güldürmüştü.
’’sır kapısını çeken bir yönetmenden de ancak bu kadarı beklenir’’ dedirten film. söylendiğinde göre film digital kamera ile çekilmiş .
adamın ölmüş karısının canlanarak sana artık kızartma yok kolestrolun fazla sigaradan laf etmiyorum bile su da yasak çünkü ben suda öldüm deyip adamın üstüne atlayınca koptuğum komedi ve rezil türk korku filmi. başroldeki kız cinlerden kaçıcam diye süreyya ayhan oldu!
ilk yarisinda telefonda oyun oynadigim ikinci yarisina girmedigim hayatimda bir filme en fazla kufur ettigim sarlatanliktir.
yer yer insanı korkutmuş olan film. ayrıca komiser süleymanın öldükten sonraki pozisyonu görülmeye değerdir. salonu kahkahaya bogmustur.
(bkz: kaza üzüm dabbesi)
388@0
(bkz: darbe)
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?