aylin aslım

0 /
chamomile
ilk albümüyle büründüğü evimizin kızı hallerini ikinci albümüyle terk eden, seksi olayım derken isot tadı veren şarkıcı.
orqn
şöyle bir şey twitlemiş kendisi:

" ’karı’ değil, ’hanım’ değil, ’bayan’ değil, ’kadin’ diyeceksin! bana saygı göstereceksin! "

saçma geldi bana. yani sen kendine güveniyorsan, kendine güvenebilecek kadar bir şeyler yaptıysan hayatın boyunca sana nasıl hitap edildiğinin ne önemi var ki. bana ister oğlan de ister adam de ister erkek de hiç kafaya takmam mesela. ayrıca ’ hanım ’ kelimesinde takılılan nokta neresi onu hiç anlayamadım. şekilci yaklaşımlar bunlar, öze gelelim.
angelus
elektronik muzik yaparken de sevmezdim kendisini ama yillar once turk muzik piyasasinda bole bi sektor olmadigi halde album hazirlayarak takdirimi kazanmisti evet. ama su an geldigi nokta hele ki kendisine hic yakismayacak bir bicim de, az cok taniyorsam felsefesinede ters dusecek bir halde hazirladigi album ve beraberinde piyasa kaygisi ile cikis yaptigi klip parcasi ile kendisine karsi duydugum sevgisizligimi bir nebze daha artirmis ilave olarak bizlere kabul ettirmis oldugu sayginliginida yerle yeksan etmistir. ama guzel hatundur o ayri.
carpediem
piyasa olmak ugruna kendini bitirenlerden. evet, konserleri dolabilir, cok para da kazanabilir. ama o konserlere gidenler acaba gercek dinleyiciler mi? muzikten ne kadar anliyorlar? acaba nerde kaldi aylin aslim’in kendine ve muzigine saygisi? bunlari gercekten cok merak ediyorum. bir de gulyabani sarkisina klip cekmis. yazik harcanan onca paraya, hazirlanan kostumlere. o kadar ugrastin bari arak olmasin. bana blink 182’nin miss you klibini hatirlatti. nerden nereye.
gecira
bence ilk albumu daha iyi olan ama yinede cok begendigim kaliteli sanatci fakat nedense insanlar populer olunca yaptiklari isler daha kotu oluyor veye bana oyle geliyor
aloha haleluya
(alıntıdır..)

aylin ilk kez zeytin adlı kız topluluğu ile dikkat çekti. ardından süpersonik adını verdiği topluluğu kurdu ve alışılmadık elektronik altyapılı repertuarına karşın kısa sürede kendine has bir izleyici kitlesi yarattı. kısa bir süre sonra kendi adı ile çalışmaya karar veren aylin, 2000’de “gelgit” isimli alternatif elektronik pop albümünü power records’dan çıkardı.

sayısız konser ve organizasyonda sahne alan aylin, bir çok sanatçının katıldığı ‘savaşa hiç gerek yok’ single’ında yer aldı. 2003’ten itibaren elektronik sound üzerine kurulu ilk albümünün şarkılarını sahnede süt’lü adını verdiği proje dahilinde, sert rock versiyonlarıyla söyledi. bir yıl sonra murathan mungan’ın “söz vermiş şarkılar” albümünde “kimdi giden kimdi kalan” şarkısını yeniden yorumladı. aynı yıl fatih akın’ın “duvara karşı” filminde ilk albümünden ‘senin gibi’ adlı şarkısı yer aldı. 2005’te teoman’ın “balans ve manevra” filminde rol alan aylin, ikinci albümünü pasaj müzik etiketiyle yayımladı: “gülyabani”.
alanissa
bugün cnn türkte ece temelkuran’ın ve şirin payzın’ın sunduğu programa konuktu kendisi.
aylini töre cinayetine karşı yapmış olduğu parçası güldünya ile,savaşa hiç gerek yok gibi parçalarla bildik,tanıdık..duyduk belki de.
ama bugün politik bakışını da gördüm ve cok sevdim..
0 /

neden bekliyorsun?


bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?

üye ol