cümle sonlarina nokta koymakla dil bilgisi ve yazim kurallarina hakim olan bickin gencin inatciligini anlatan hiciv.
keske takacak baska bir sey bulunsa, keske cümle sonlarina inatla nokta koyan bickin delikanlilar kendilerine baska bir mesgale bulsa.
keske ariel saron ölmese, sürünse.
seks yapmayan, 20 yillik agir egitime tutulan su gibi kadinlar. shamisen calmayi, dans etmeyi ve gündemi takip edip sumo güreslerini, sanatsal gelismeleri bilirler. geishalar zeki, tatli dilli, güzel ve derin olurlar.
yüzlerini beyaza boyamalari derinligi ve suskunlugu, kan kirmizisina boyadiklari dudaklari cinselligi anlatir. enseleri aciktir ve boyadiklari enseleriyle müsterilerini cezbederler.
mizuage(bekarete veda) bir geishanin kalitesini belli eder. ne kadar pahaliya satilirsa geisha o kadar kalitelidir.
geishalarin bellerine bagladiklari obi, bir geishanin en büyük kimlik belirleyicisidir. bu obi arkadan baglanmak zorundadir. obisini önden baglayan geisha, bir geisha degil hayat kadinidir.
bir fantazi ögesi olarak görülseler de, gercek bir geisha okea(geisha evi)sina borcunu ödemeden ve kendine bir patron(metres) bulmadan, mizuage disinda asla seks yapamaz. yapani cikarsa okeadan atilir ve artik bir geisha olarak kalmasi pek güclesir.
yüzlerini beyaza boyamalari derinligi ve suskunlugu, kan kirmizisina boyadiklari dudaklari cinselligi anlatir. enseleri aciktir ve boyadiklari enseleriyle müsterilerini cezbederler.
mizuage(bekarete veda) bir geishanin kalitesini belli eder. ne kadar pahaliya satilirsa geisha o kadar kalitelidir.
geishalarin bellerine bagladiklari obi, bir geishanin en büyük kimlik belirleyicisidir. bu obi arkadan baglanmak zorundadir. obisini önden baglayan geisha, bir geisha degil hayat kadinidir.
bir fantazi ögesi olarak görülseler de, gercek bir geisha okea(geisha evi)sina borcunu ödemeden ve kendine bir patron(metres) bulmadan, mizuage disinda asla seks yapamaz. yapani cikarsa okeadan atilir ve artik bir geisha olarak kalmasi pek güclesir.
kalkmasi yerinde olan gereksiz kural. cünkü: cümle sonuna nokta koymayi her insan bilir. fakat bu kuralin feshedilmesiyle birlikte, sözlük ici mesaj yoluyla uyarilarda bulunan nokta bekcileri, bundan böyle virgül kullaniminda telkin etsinler. kesinlikle daha etkili olacagina inaniyorum
(bkz: cümle arasina virgül koymayan hayvanlar)
(bkz: cümle arasina virgül koymayan hayvanlar)
entry sonuna nokta koyulup koyulmadigina takmis pimpirikli kisilerin, sirf bu yüzden entryi sondan basa okumalarina artik bir son vermis emekli kural.
mesaj kutuma son derece küstahca buldugum silüeti asagida verilmis olan mesajlarin düsmesine son vermis eylem/süper olay/jübilesini tamamlamis kural
"nokta kullanmanız veya kullanmamanız gibi bir seçenek sunulmadı size burda.diğer sözlüklerdeki gibi değil maalesef.imla-noktalama ya uyuyoruz biz sözlük olarak.bir an önce düzeltin lütfen.yaptırımına maruz kalmak istemiyorsanız."
"nokta kullanmanız veya kullanmamanız gibi bir seçenek sunulmadı size burda.diğer sözlüklerdeki gibi değil maalesef.imla-noktalama ya uyuyoruz biz sözlük olarak.bir an önce düzeltin lütfen.yaptırımına maruz kalmak istemiyorsanız."
postmodern bir atasözü
geceleri herkes uyurken üzüm yiyip o mükemmel sarkilarini yazdigini söyleyen ilahe. birbirinden enfes kliplerinin ikisinde chris cunningham imzasi vardir.
son derece magrur, utangac, ürkek biridir. tek ve son filmi dancer in the darkla gönüllere kazinmis bir masumiyeti göstermis, bu performansiyla cannesda ödül almistir.
pagan poetry klibi dünya klip tarihine kazinmasi gereken kliplerdendir. yalniz bu klipte vücudunun her yerine taktigi piercinglerin bazilari kolpadir. dikkatli bakilirsa üstünde bir tül oldugu görülür.
özüne gelirsek, björk taptigim kadindir. sarkilari bana göre "hayat icin gerekli"dir. bir digeri icin (bkz: nina simone)
son derece magrur, utangac, ürkek biridir. tek ve son filmi dancer in the darkla gönüllere kazinmis bir masumiyeti göstermis, bu performansiyla cannesda ödül almistir.
pagan poetry klibi dünya klip tarihine kazinmasi gereken kliplerdendir. yalniz bu klipte vücudunun her yerine taktigi piercinglerin bazilari kolpadir. dikkatli bakilirsa üstünde bir tül oldugu görülür.
özüne gelirsek, björk taptigim kadindir. sarkilari bana göre "hayat icin gerekli"dir. bir digeri icin (bkz: nina simone)
ne me quitte pasi öyle bir yorumlamistir ki bu abla, cocuklar gibi aglak söyledigi ne me quitte pas(beni terketme)bölümünde dinleyeni aglatir.
kanimda bu sarkiyi en iyi yorumlayan mutlak olarak nina simonedur.
bunun disinda oryantal ezgilerle süslenmis natacha atlas versiyonu da, garipsenecek sekilde hareketli olmasina ragmen hüzün doludur.
bunun disinda oryantal ezgilerle süslenmis natacha atlas versiyonu da, garipsenecek sekilde hareketli olmasina ragmen hüzün doludur.
ne me quitte pas yorumuyla fransayi sallamis melez kadin. mon amie la roseu da mükemmel söyleyerek fransizlarin sevgisini kazanmistir.
burhan öcalin groove alla turca albümünde burhan öcalla birlikte jamaaladeen tacumaya vokal yapmistir ve bu albümün el nino sarkisinda büyülü tinilar cikarmistir.
zannedersem gectigimiz yil misirli ahmet ve mercan dedeyle birlikte istanbulda sahneye de cikmisti.
burhan öcalin groove alla turca albümünde burhan öcalla birlikte jamaaladeen tacumaya vokal yapmistir ve bu albümün el nino sarkisinda büyülü tinilar cikarmistir.
zannedersem gectigimiz yil misirli ahmet ve mercan dedeyle birlikte istanbulda sahneye de cikmisti.
kitir sekerli pudingim
yogun karli havalara, buz tutmus sokaklara meydan okudugum, saclarinda lüleler bulunan zamansiz emekli köse yazari. henüz jübilesini yapmamistir
yapisik kedim. kod adi rç
bir kiz cocugu kadar nadir olan iri insan. ipek-oral calislar ciftinin tek mahsulüdür
ugruna ilik rüzgarlar estirip, yagan kari yavaslattigim büyü telkincisi
denemelerini topladigi ikinci kitabinin kokteylinde ciftetelli oynayacagim kisi
bana kinder sörprayz almamis garip insan
entrylerin sonuna nokta koymak gibi bir sarti olmasini saskinlikla karsiladigim komünite
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?