yerli bir metal grubu.kendileri ankarada bulunmaktadir.
crossfire
(bkz: chrysler crossfire)
half life ve counter strike haritalarindan en unlu olan.
counter strike oynayan arkadasların yakında bıldıgı karsındakı adamı vurmak ıcın adamın ustune tutulası yesılı sarısı moru olan 4 taraflı cızgı seklındekı atese bastıkca buyuyen ıkon.
ülkemizin ikinci pentagramıdır
türkiye nin en iyi trash metal yapan grubuydu. ayrıca türkiye deki en iy davulculardan birine sahip olan gruptu bir zamanlar. gelibolu isimli parçaları mükemmeldir.dağıldıklarını duydum ,üzüldüm...
dağıldıktan sonra farklı elemanlarla tekrar toplanan grup.vokal aynı vokal , bildiğim kadarıyla davulcu değişti. toplandıktan sonraki konserlerınde eski performansları yoktu. nightwolf isimli şarkısını çok severim.
(bkz: kafa sallamak)
(bkz: kafa sallamak)
half life’taki en cacık deathmatch maplerinden biridir.tonla açık alan ve haritada tripmine silahının olmayışı kaliteyi oldukça kısmaktadır,kapalı alanların da yarısı ezik sotecilere yönelik hazırlanmıştır.2 tane crossbow spawnı vardır,bu yüzden de kötüdür.ayrıca şu denyoların bastığı kırmızı düğme tamamıyla saçmalıktır.
2 adet longjump spawnı olayı iyiden iyiye azıtırken rpg ve mp5+mp5grenade spawnlarının da 2’şer tane olması olayın suyunu çıkarıyor yeterince.egon gun spawnı da 2 tane olunca artık söylenecek söz kalmıyor.ne kadar kitle imha silahı varsa 2 tane.kuleler de öyle tabi.buna karşın healthkit sayısının kısıtlı oluşu uzun vade takılan oyuncuları sıkıntıya sokmaktadır zaman zaman,ama battery sayısı bu açığı genelde yine sayısı bol olan first aid kitler ile kapatmaktadır.çok karambol olduğunda kullanımında sıkıntılar doğan first aid kitler az kişi varken bir nevi ölümsüzlük iksiri rolüne bürünmektedirler.7*50=350 health duvardaki kitlerden,2*15=30 health de yerdeki kitlerden alınabildiğine göre bu 380 health demek.zırhlıyken alınan hasar 1/3 olduğundan artık olay iyice ölümsüzlüğe doğru götürülür sağlam oyuncular tarafından.nitekim hev charger’lardan da 2 tane var,her ne kadar işlek alanlarda da olsa az kişi varken rahatça sömürülüyor.60 birim zırh da buradan olunca (6*15)+60=150 zırh zorlanmadan yeterlilik sınırını aşıyor.
tabi crossbow ile headshot atan arkadaşlar bu değerlerde de pek zorlanmıyorlar genelde.
2 adet longjump spawnı olayı iyiden iyiye azıtırken rpg ve mp5+mp5grenade spawnlarının da 2’şer tane olması olayın suyunu çıkarıyor yeterince.egon gun spawnı da 2 tane olunca artık söylenecek söz kalmıyor.ne kadar kitle imha silahı varsa 2 tane.kuleler de öyle tabi.buna karşın healthkit sayısının kısıtlı oluşu uzun vade takılan oyuncuları sıkıntıya sokmaktadır zaman zaman,ama battery sayısı bu açığı genelde yine sayısı bol olan first aid kitler ile kapatmaktadır.çok karambol olduğunda kullanımında sıkıntılar doğan first aid kitler az kişi varken bir nevi ölümsüzlük iksiri rolüne bürünmektedirler.7*50=350 health duvardaki kitlerden,2*15=30 health de yerdeki kitlerden alınabildiğine göre bu 380 health demek.zırhlıyken alınan hasar 1/3 olduğundan artık olay iyice ölümsüzlüğe doğru götürülür sağlam oyuncular tarafından.nitekim hev charger’lardan da 2 tane var,her ne kadar işlek alanlarda da olsa az kişi varken rahatça sömürülüyor.60 birim zırh da buradan olunca (6*15)+60=150 zırh zorlanmadan yeterlilik sınırını aşıyor.
tabi crossbow ile headshot atan arkadaşlar bu değerlerde de pek zorlanmıyorlar genelde.
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?